Çaykur

DERDİ KALORİ OLANA, ÇARE STEVYALI DİDİ

Yazar: Fatih ÜNAL Kategori: Çay Hakkında Eklenme Tarihi: 21.2.2016 19:19:12
Stevyalı ?didi? 250 ml?lik sempatik kutularında

Haziran 2013’ten bu yana pazarın dinamiklerini değiştiren ve yeni standartlar belirleyen “didi”, ilk olarak bergamotlu, şeftalili ve limonlu 500 ml’lik kutularla tüketicilerle buluşmuştu. 500 ml’lik stevyalı “didi”den sonra 250 ml’lik ambalajlar da raflardaki yerini aldı.
 
Ve beklenen ürünümüz piyasada. Stevyalı “didi” 250 ml’lik sempatik kutularında, soğuk çaydan vazgeçemeyen ama şekersiz içmeyi tercih eden tüketicilerimizle buluştu.Bu buluşmanın hikâyesi, ürünün kendisi kadar heyecan verici. Çünkü “didi”nin doğuşu bütün ezberleri bozdu...
 
Türkiye’nin en köklü ve güçlü kurumlarından biri olmanın verdiği özgüvenle, sadece dökme çayla yolumuza devam etmek yerine, “didi” soğuk çayı ürettik. Bu adımı, araştırmalara güvenerek ve risk alarak attık. Ve ilk altı ayda 80 milyon kutu sattık! Pazarı 3,5 katına çıkardık. Ve 500 ml ile tüm pazarı büyüttük.
Hedefimiz bu yıl sonuna kadar 60 ülkeye “didi’; satmak. Daha şimdiden 41 ülkeye “didi” ihraç ediyoruz. Çünkü sadece ülkemizin değil, dünyanın takdirini kazanacak bir ürün geliştirdik. “didi”nin kalitesi pek çok ödüle layık görüldü. Kısa bir süre önce aldığımız gurur verici ödül, bunun en önemli kanıtı oldu, ‘“didi” bu yıl, uluslararası piyasada dünyanın en itibarlı kalite sınıflandırma enstitüsü olan “Monde Selection” tarafından iki altın, bir gümüş madalyayla ödüllendirildi. Sürprizlerimize bir yenisini ekleyerek, soğuk içecekler piyasasında bir dalgalanma yaşatan “didi”yi, stevya ile hazırladık. Böylece Türkiye’de bir başka “ilk”e daha imza atarak lezzeti ve sağlığı buluşturduk.
 
Kalorisiz içecek olan şekersiz soğuk çay stevyalı “didi”nin tanıtımı, şehirlerin en işlek caddelerinde dev bilbo- ardlarda karşınıza çıkıyor. Radyolarda Ceza’nın stevyalı “didi” için hazırladığı jingle’ı dinleyeceksiniz. Bütün Türkiye “didi” içmeye devam ediyor...
 
"didi” 41'İNCİ ÜLKEYE ULAŞTI
Çaykur olarak “didi"de bu yıLki ihracat hedefimiz 60 ülkeye satış. Hedefe az kaldı. Avrupa, Amerika, Asya, Avustralya kıtalarındaki ülkelerde içilen “didi" artık Arnavutluk'ta da satışa çıktı. Çaykur Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü imdat Sütlüoğlu, Arnavutluk'un “didi"nin ihracat listesindeki 41'inci ülke olduğunu söyledi. Çalışmalarının karşılığını “didi'yi dünyanın dört bir yanına tattırarak aldıklarını belirten imdat Sütlüoğlu, “Başarılı organizasyon ve bağlantılarla dünyaya açılmaya devam edeceğiz. Hedefimiz 2015 yılı sonuna kadar 60 ülkeye ‘didi1 soğuk çay ihracatı yapmak" açıklamasını yaptı.

ÇAYKUR BLOG